Mums rūp jūsu laiks...
Biežāk uzdotie jautājumi
Ceļošanai nepieciešamie dokumenti
Uz ārzemēm var doties tikai ar derīgu ceļošanas dokumentu (pasi, eID karti). Ceļošanas dokuments, kura derīguma termiņš beidzas brauciena laikā, ir nederīgs. Lielākā daļa valstu pieprasa, lai pase būtu derīga ne mazāk kā 6 mēnešus pēc brauciena pēdējās dienas (iespējams, ka tiek pieprasīts derīguma termiņš arī 12 mēnešus pēc brauciena). Mēs iesakām noskaidrot šo jautājumu pirms izbraukšanas, un nepieciešamības gadījumā nomainīt pasi vai pagarināt tās derīguma termiņu. Precīzāku informāciju Jums var sniegt attiecīgās valsts vēstniecībā (vēstniecību kontaktus atradīsiet LR Ārlietu ministrijas mājās lapā http://www.am.gov.lv/lv/vestniecibas-parstavniecibas/ ) un Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvaldes teritoriālajās nodaļās vai mājas lapā
http://www.pmlp.gov.lv/lv/pakalpojumi/pases.html
http://www.pmlp.gov.lv/lv/pakalpojumi/pases.html
Bērnu ceļošana
Pretenzijas pie gaisa pārvadātāja
Gaisa pārvadātāju nodrošināto lidojumu kavējumu, pasažieru bagāžas nozaudēšanas/bojājumu, kā arī citos gadījumos, kas attiecas uz gaisa pārvadātāju sniegto pakalpojumu nodrošināšanu, pasažierim ir tiesības vērsties ar pretenzijām tieši pie attiecīgā gaisa pārvadātāja.
SkyUp - [email protected]
TOMONTENEGRO - [email protected]
AirBaltic - Atlīdzības pieteikšana
SkyUp - [email protected]
TOMONTENEGRO - [email protected]
AirBaltic - Atlīdzības pieteikšana
Vīzas
To valstu un teritoriju sarakstu, uz kurām Latvijas pilsoņi/nepilsoņi var doties bez vīzas, var atrast Latvijas Republikas Ārlietu ministrijas mājas lapāvai uzzināt, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni ceļotājam 80005905.
Tūrisma aģentūra nav atbildīga par to, ka ceļotājs nav iegādājies vīzu, kā arī par robežkontroles iestāžu, migrācijas iestāžu, gaisa kuģu virszemes pakalpojumu sniedzēju vai lidostas amatpersonu pieņemtajiem lēmumiem attiecībā uz ceļotāju un jebkādiem ar to nodarītajiem zaudējumiem.
Apdrošināšana
Braucot ceļojumā, iesakām iegādāties ceļojuma apdrošināšanu, iekļaujot medicīnisko izdevumu (lai nodrošinātu nepieciešamo medicīnisko palīdzību nelaimes gadījumā), repatriācijas, ceļojuma atcelšanas/pārtraukšanas, COVID-19 saistīto risku un citu risku apdrošināšanu. Pirms došanās ceļā iesakām noskaidrot apdrošināšanas nosacījumus un kur vērsties, iestājoties apdrošināšanas gadījumam.
Eiropas veselības apdrošināšanas karte (EVAK) ir bezmaksas veselības apdrošināšanas karte, ko izdevis Nacionālais veselības dienests, kas tās turētājam sniedz tiesības saņemt bez maksas neatliekamo medicīnisko palīdzību jebkurā ES valstī, EEZ dalībvalstī un Šveicē.
Ja persona, kura ir slima vai ievainota ārzemēs, nav bijusi apdrošināta pirms došanās uz ārzemēm, viņam/viņai parasti ir jāatlīdzina patstāvīgi visas ārstēšanās izmaksas ārzemēs. Šādas personas nāves gadījumā visus izdevumus sedz viņa ģimene vai radinieki.
Reģistrācija lidostā
Iesakām Jums ierasties lidostā 2,5-3 stundas pirms izlidošanas laika, ja vien nav norādīts citādi. Pēc reģistrēšanās lidojumam tiek izsniegta lidmašīnas iekāpšanas karte. Pēc reģistrēšanās lidojumam ir nepieciešams iziet drošības kontroli, kuras laikā tiek pārbaudīti dokumenti un var tikt pārbaudīta arī Jūsu rokas bagāža.
Kā rezervēt ceļojumu
Ceļojuma izvēle
Mūsu majas lapā pie sadaļām "Galamērķi" varat izvēlēties kur jūs vēlaties doties, lejā pie operatora sadaļas aizpildot formu.
Izlem, uz kuru valsti vai pilsētu vēlies doties, kad un uz cik ilgu laiku.
Apmeklē ceļojumu operatora mājaslapu un meklē piemērotu ceļojumu, izmantojot filtrus pēc datuma, galamērķa, cenas un citiem kritērijiem.
Izvēlies konkrētu piedāvājumu un pārliecinies, kas tajā ir iekļauts — piemēram, lidojums, viesnīca, ēdināšana, transfērs u.c.
Aizpildi rezervācijas formu, norādot ceļotāju vārdus, uzvārdus, pases datus un kontaktinformāciju.
Ja neizdodas atrast sev vēlamo galamērķi, viesnīcu un tev piemērotu datumu, raksti pieteikumu formu, mūsu ceļojumu aģents tev palīdzēs!
Izlem, uz kuru valsti vai pilsētu vēlies doties, kad un uz cik ilgu laiku.
Apmeklē ceļojumu operatora mājaslapu un meklē piemērotu ceļojumu, izmantojot filtrus pēc datuma, galamērķa, cenas un citiem kritērijiem.
Izvēlies konkrētu piedāvājumu un pārliecinies, kas tajā ir iekļauts — piemēram, lidojums, viesnīca, ēdināšana, transfērs u.c.
Aizpildi rezervācijas formu, norādot ceļotāju vārdus, uzvārdus, pases datus un kontaktinformāciju.
Ja neizdodas atrast sev vēlamo galamērķi, viesnīcu un tev piemērotu datumu, raksti pieteikumu formu, mūsu ceļojumu aģents tev palīdzēs!
Kāds ir maksājuma process?
1 dienas laikā pēc rezervācijas veikšanas ir jāveic priekšapmaksa
no kopējās ceļojuma vērtības.
ko nosaka konkrēts turoperators. Atlikusī summa ir jāapmaksā ne vēlāk kā 30 dienas pirms ceļojuma sākuma. Ja līdz ceļojuma sākumam ir atlicis mazāk nekā 30 dienas, tad ir jāapmaksā visa ceļojuma vērtība nekavējoties. Apmaksu var veikt ar bankas pārskaitījumu, nepieciešamie dati ir norādīti rezervācijas apstiprinājuma dokumentā.
Ko darīt, ja nepieciešams veikt ceļotāja maiņu
Nekavējoties sazinies ar ceļojuma operatoru vai aģentu, caur kuru veici rezervāciju. Iesniedz jaunā ceļotāja informāciju un apstiprini, ka esi gatavs segt papildus izmaksas, ja tādas būs.
Tātad — jā, ceļotāju var nomainīt, taču tas jādara savlaicīgi un rēķinoties ar papildus izmaksām.
Tātad — jā, ceļotāju var nomainīt, taču tas jādara savlaicīgi un rēķinoties ar papildus izmaksām.
Transfērs
Transfērs tiek nodrošināts ar autobusu, Tūroperatora pārstāvja pavadībā, no lidostas līdz viesnīcai ielidošanas dienā un no viesnīcas līdz lidostai izlidošanas dienā. Dienu pirms izlidošanas precizējiet izbraukšanas laiku no viesnīcas uz lidostu. Pērkot ceļojumu, iespējams pasūtīt privāto transfēru par atsevišķu samaksu.
Lidojuma laiks
Dienu pirms paredzētās izlidošanas var pārbaudīt lidojuma laiku lidostas mājaslapā
Lidojumu laiki, kas norādīti tūrisma pakalpojumu līgumā un ceļojuma dokumentos var mainīties. Informāciju par atgriešanās reisu Jums sniegs tūroperatora pārstāvis galamērķī vai to varēsiet uzzināt viesnīcas reģistratūrā vai pārstāvja norādītajā informatīvajā stendā.
Vai var atcelt rezervāciju
Ceļojumu var atcelt, taču:
Ja atcel īsā laikā pirms ceļojuma, tu, visticamāk, zaudēsi lielāko daļu vai visu samaksāto summu.
Ja atcel laicīgi (piemēram, vairāk nekā 30 dienas pirms ceļojuma), iespējams, zaudēsi tikai daļu — parasti priekšapmaksu.
Operatoram ir tiesības paturēt līgumsodu, kas ir noteikts līgumā vai rezervācijas noteikumos. Apdrošināšana pret ceļojuma atcelšanu (ja tāda iegādāta) var segt izmaksas tikai noteiktos gadījumos, piemēram, pēkšņas slimības vai nāves gadījumā (jāiesniedz apliecinājumi).
Ja atcel īsā laikā pirms ceļojuma, tu, visticamāk, zaudēsi lielāko daļu vai visu samaksāto summu.
Ja atcel laicīgi (piemēram, vairāk nekā 30 dienas pirms ceļojuma), iespējams, zaudēsi tikai daļu — parasti priekšapmaksu.
Operatoram ir tiesības paturēt līgumsodu, kas ir noteikts līgumā vai rezervācijas noteikumos. Apdrošināšana pret ceļojuma atcelšanu (ja tāda iegādāta) var segt izmaksas tikai noteiktos gadījumos, piemēram, pēkšņas slimības vai nāves gadījumā (jāiesniedz apliecinājumi).